tisdag 4 mars 2014

Livet är bra dagar då jag går på stan med Anna och Frida. Har saknat det här med att göra allt tillsammans med någon. Som att jag och Frida sen åker hem till mig och lagar middag, åker hem till henne och rensar ur hennes garderob och sedan går hon och lägger sig medan jag tittar på film med Olle och Linus. På morgonen väcker hon oss och i köket har hon dukat fram frukost, sen skjutsar jag henne till jobbet. Nu är jag hemma för att jobba klart det sista hemma hos mig (jag påbörjade ett städarbete här hemma i somras som jag fortfarande inte har gjort klart). Klockan sex ska jag hämta henne från jobbet och då ska vi åka hem till henne igen och titta på film. 

Det kommer bli så tomt utan denna människa i min vardag. Det är nog det som grämer mig mest. Vi är så vana vid att göra allting tillsammans utan att tröttna. Men nu börjar det bli nära. Jag köpte precis en hemförsäkring för 3700 kronor och idag är det cirkus 17 dagar tills jag lämnar denna stad och detta land. 

Puss. 

C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar