söndag 9 februari 2014

Hjärtegrynen mina. Det är min sista kväll här i gbg. Jag har misshandlat min kropp till den grad att det känns som om jag faktiskt vill börja träna när jag kommer hem?? Då förstår nog alla att det har gått ganska långt. Men det har varit värt det trots allt. Har fått spendera min tid tillsammans med två personer jag tycker om att vistas runt. Jag och Anna ska titta på en serie och äta glass nu, eftersom jag bestämde i fredags att söndagen skulle spenderas så. Det är inte direkt så att vi är jättesugna på glass, men en plan är en plan och den ska genomföras. 

Idag har vi endast legat ned i lägenheten. Ätit lite mat och några chips. Försökt få vattnet att smaka mer än bara vatten genom att desperat pressa ned lite lime i det. Men det är skönt. Att ha vänner man kan göra absolut ingenting med utan att det känns tråkigt för det. 

Gbg har bjudit på det sämsta av skitväder men det har inte stoppat oss från att dricka öl och flänga runt. Anna, du är en trogen vän som jag är så stolt över att få ha. 

Kram 
puss 

och lite piss 

clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar