fredag 29 november 2013

Lite såhär ser mitt rum ut just nu. Övar inför hur det kommer vara att bo smått och ha matbordet i samma rum som en sover. Dessutom tycker jag ju om att ha det fint när mat skall ätas och därför dukade jag och Frida upp ett trevligt litet bord inför lunchen idag.

Den här veckan har varit som ett litet minilov. Så himmelens lyxigt. Olle har varit gullig och köpt två skivor till min bil (Bollywood Greatest hits och Bo Kaspers Orkester). Idag fick jag ännu en skiva av Frida med bra låtar av Vampire Weekend. Så nu kan jag köra mången mil i min bil.

Men nu! Fredag! Jag laddar upp med några avsnitt av White Collar (tv-serie jag följer på Netflix) för att sedan avnjuta middag med föräldrarna mina. Därefter styrs kosan åt något spännande hål. Troligtvis Fridas soffa.

Pöss
C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar