söndag 24 november 2013

Jag tycker verkligen att det är stort av mig att gå upp kvart i sju! På en söndag av alla dagar dessutom. Som om jag verkligen offrar mig för jobbet och alla andra. Lite som en supermänniska. Jag verkar glömma bort det faktum att jag faktiskt är fattig som en kyrkråtta och behöver de här passen för att ens kunna fortsätta existerna....

Denna helg har dock varit fin trots allt. 1) haft en fin jobbarkompis nämligen Hanna. 2) min bror Axel har kommit hem för att vara med familj. Han och jag har delat kontor (mitt rum) och det älskar jag ju. 3) har ätit någon god middag och druckit en slurk gott vin.

4) jag har inte gått ut = inte spenderat en krona. = inte behövt vara bakis dagen efter = ingen ångest.


Såhär ser jag inte ut idag. Förresten har någonting hänt med kvalitén på alla mina photo booth bilder sen jag uppdatera min dator :( sadness.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar