lördag 26 oktober 2013

stockholm

Den sista helgen på sommaren tog jag tåget in till Stockholm för att träffa Inga. Vi hade inte bestämt något mer än att vi skulle bo hos hennes vän Lisa. Dagarna fylldes med köttbullar på IKEA, fotografiska (äntligen!! känner jag som aldrig varit där, älskade det), invigningslunch hos Ebba, en dansshow på Balettakademin som Lisa var med i, lunch med min kusin, kaffe på kulturhusets tak och tillsist besök hos Martina i ettan där hon nu bor.

  Stockholm.Stockholm. Stockholm. Stockholm. Stockholm. Stockholm. Stockholm. Stockholm. Stockholm. Stockholm dag 2. Stockholm dag 2. Stockholm dag 2. Stockholm dag 2. Stockholm dag 2.

och så gick jag långsamt längst Drottninggatan mot tågstationen där jag mötte upp mamma och sa att fyverkerierna vi nu ser är väl ett fint slut på min sommar?

Alla bilder från uppsala/stockholm/bol finns här.

Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar