tisdag 24 september 2013



En liten del av mitt lilla rum. Med min fåtölj jag fick när jag fyllde sjutton och bokhyllan som jag hittade längst in i vårt garage för en sommar sen. Det är egentligen tre delar staplade på varandra. Och filtar, den ena som min mor köpte på gotland och gav mig i julklapp, den andre som jag först hade ett exemplar av när jag bodde i Australien. Den lämnade jag till min vän Faizee för att hon inte skulle sakna mig så mycket, sedan köpte jag en ny för att den världen inte skulle kännas lika långt borta. Den minsta tavlan har min vän Kyra gjort för ett skolprojekt som jag sedan fick när jag skulle åka tillbaka till Sverige igen. På baksidan av den är ett brev skrivet.

Det mesta i mitt rum är en blandning av möbler jag hittat på vinden / min pappa köpt på loppisar / böcker och vinflaskor / nyköpta lampor. Tycker ibland mycket om detta rum fastän det aldrig har sett ut som jag vill att det ska se ut. Det är väl lite som jag.

/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar