måndag 16 september 2013

Det här året tycker jag att sommaren började i maj och slutade sista augusti. Fyra månaders sommar!!

MAJ-AUG 2013
Adam var i Östersund för att fira Valborg, Edvin fyllde 20, Inga hade flyttat hem från Zermatt och jag åkte ner till Bol över Krisi Himmelfärd.

MAJ-AUG 2013
Jag och Anna åkte till Johanna London! Hälsade också på Adam och Freja i Brighton.
MAJ-AUG 2013
När vi kom hem så gick våra vänner på baler och studentfester och det var fint väder nästan jämt.
MAJ-AUG 2013
Det blev juni och dags för dessa att att ta studenten.
MAJ-AUG 2013
Veckan efter det tog jag, Clara och Anna tåget till Uppsala och buss till Stoxa för att gå på Hultsfred med tre favoritboyz. Hade så jäkla kul.
MAJ-AUG 2013
Sen jobbade jag i några veckor här hemma.
MAJ-AUG 2013
Det blev juli och dags att hälsa på Karin i Gotland. 
MAJ-AUG 2013
Väl hemma igen var det stråket-veckan.
MAJ-AUG 2013
Och så var det augusti.
MAJ-AUG 2013
Dags för wow<3
MAJ-AUG 2013
Resten av augusti var jag ledig. Fyllde dagarna med sånt här.
MAJ-AUG 2013
och avslutade det hela med Bol, Uppsala och Stockholm!

Bestämde mig aldrig för att göra en film om sommaren men ibland så kom jag på att jag ju har en filmfunktion på min kamera / eller så tyckte jag att något var extra bra, så jag kunde samla ihop fyra minuter från maj till augusti. Framförallt från augusti. Så här blev den:





Tack och hej för den här bra sommaren.

Frida

1 kommentar: