söndag 28 april 2013

Beverly Hills & Hollywood
HOLLYWOOD OCH BEVERLY HILLS. Den här dagen tog Laura med oss till Hollywood och Beverly Hills. Mamma tyckte att det var en underbart bra idé att ta med sig en kanin till Playboy Mansion, och det tyckte även dörrvakten. Åt världens godaste kyckligsallad på Beverly Hills hotel, försökte se de lyxigaste husen över murar och genom buskar och blev jagad av en seriefigur på Walk of Fame som blev förbannad för att jag tog ett kort på honom utan att betala. Det var kul att se dessa ställen då man hör om dom så ofta och det var inte alls som jag tänkt mig, men jag tror fan i mig att Coca-Colan var det bästa på hela dagen ändå.

Beverly Hills & HollywoodBeverly Hills & Hollywood Beverly Hills & Hollywood Beverly Hills & Hollywood Beverly Hills & Hollywood Beverly Hills & Hollywood Beverly Hills & Hollywood Beverly Hills & Hollywood /Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar