fredag 15 mars 2013

Det går liksom inte att skriva någonting. Jag älskar att vara på resande fot, att äta fantastisk mat på diverse restauranger, att sitta hemma om kvällarna och dricka öl tillsammans med fina storebröder. Jag älskar att dricka champagne, att gå i affärer, att promenera runt tills fötterna gör ont, att sova i samma säng som min äldsta bror och försiktigt väcka honom på morgonen. Det känns sorgligt att behöva åka härifrån, att skiljas från New York.

Fast sorgligast är nog ändå att skiljas från mina syskon. Efter bara några dagar har jag blivit van vid att göra allting tillsammans med dem. Att de bara finns där. Att det går så snabbt att vänja sig vid någonting alltså. Vi tre som aldrig annars bor tillsammans, aldrig gjort. Åh. Älskade ni.

/clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar