lördag 19 januari 2013


Igår fyllde min mest fantastiska person år. Hon som är närmast av alla. Som vet om alla mina fula sidor utan att döma och alltid är så förbannat snäll med mig. Och hon är fantastisk på många sätt, som hennes generositet  och förmåga att alltid ställa upp. Dessutom är hon rolig och är en av de absolut snyggaste jag känner till. Jag kommer alltid att vara lite avundsjuk på henne. Det har jag alltid varit.

Igår firade vi med att äta god middag hemma hos dem, för hennes bror fyller ju också år. Det var väldigt trevligt och fint på alla sätt. Vi gick ut lite men jag tog nattbussen hem tidigt eftersom jag skulle upp och jobba idag.

Väl där fick jag finbesök utav henne. Hon satt i köket och drack kaffe med mig. Mycket bra start på denna jobbdag! Dessutom avlöste Olle mig, så jag satt kvar med honom i fyrtio minuter efter att jag slutat. Tycker så mycket om detta tvillingpar <3

/clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar