tisdag 11 december 2012

Fredag i London

London-12
Den här dagen var Johanna ledig så hon visade mig runt i områden hon tycker om. Först åkte vi till South Kensington.
London-12
Så här glada var vi för det.
London-12
Häj!
London-12
Man kan ju faktiskt inte få nog av alla dessa hus.
London-12
Vi promenerade till Kings Road och gick lite i affärer. Köpte mig både en väska och en jacka! Och så tog vi bussen till Knightsbridge, åt lunch och besökte vi Harrods. Harrods liknar enligt mig mest ett museum, knökfullt med människor.
London-12
Sen blev det mörkt och vi begav oss hemåt. 
London-12
Häj!
London-12
Väl hemma bytte jag till min nya jacka och sen gick vi och åt middag.
London-12

London-12
Efter det hade vi en liten förfest i Johannas lilla lägenhet. Sicken skönhet. 
London-12
Hennes kompisar Klara och Frida var också där.
London-12
Sen åkte vi till en klubb i Camden som heter Barfly och så dansade nästan exakt hela kvällen. 
/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar