torsdag 13 december 2012

Den här bloggen har funnits i två år nu! Jag och Frida missade visst födelsedagen. Hur som helst är jag glad för att vi skaffade den här bloggen, fastän den är bättre vissa perioder än andra.

Men den är fin att ha kvar och titta tillbaka i.

Blev lite ledsen när jag läste "Jag älskar att leva. Vi älskar att leva. För tillfället, för stunden, det finns ingenting bättre. Vi borde alltid bo ensamma i Melbourne." för jag vill så gärna att det ska bli så igen. Jag önskar verkligen att ni delade samma dröm som mig; att ni liksom jag skulle vilja flytta dit. Jag önskar att vi kommer att bo där på riktigt, att vi kommer flytta dit och bo tillsammans. I vår egna lägenhet där det alltid skulle finnas vin i kylskåpet och där vi alltid skulle bjuda in andra på sangria. 

Jag är så jävla nostalgisk, och sentimental. Men jag vill så gärna få flytta någonstans med några jag älskar. Dela äventyr. 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar