söndag 18 november 2012



Jag är så trött. Satt med hjärtklappning i köket på jobbet fastän det inte ens var några kunder där. Är så liten och borttappad, känner mig precis likadan som när Frida och Anna kom till mig förra året. Men det bästa med denna annars så dåliga dag var att just Anna kom tillbaka från Norge idag, och det gjorde mig så ofantligt lycklig. Hon överraskade mig och Frida på Bylla och det kändes så jävla... rätt? Har saknat henne så mycket. Och som alltid förstår jag ju först NU hur mycket hon faktiskt fattats i mitt lilla liv. Är så glad för att hon är hemma ett tag nu. Behöver samla ihop mitt lilla gäng och krama dem och klänga mig fast, så jag inte flyter iväg.

Denna fantastiska jävla person. Tänk om du aldrig hade kommit till oss på Lugnvik med skejten under armen och varit så annorlunda alla oss? Åå hemska tanke.

Puss.


/clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar