tisdag 23 oktober 2012

OKEJ VÄNNER.

Grejer som gör mig glad/som jag älskar/bara mår bra av

1 hur det bränner under läppen
2 min säng. den är så jäkla stor och perfekt - har liksom mjuka kuddar för att lägga huvudet på när jag ska sova, och hårda kuddar för när sängen används som kontor. perrrfect.
3 stora blommor i mitt rum. de gör mig lite gladare
4 mitt hus i allmänhet! tycker det är så lugnt och fridfullt. samtidigt som jag kan skratta en del med mamma.
5 det faktum att jag har ett jobb och faktiskt tjänar några ören då och då.
6 att jag inte dör av ångest längre
7 träffade carro igår, det var fint. är så glad för att jag har vänner som det går bra för!
8 läste om frida på internet igår och blir stolt över hur jäkla duktig hon är!
9 skolan är roligare nu när jag börjar lära känna människorna i min klass bättre (kram till er)
10 livet är faktiskt ganska okej. är som glad ändå
11 project runway sverige. avslappnande efter plugg.

/clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar