söndag 28 oktober 2012

min fredag

Den här fredagen var väldigt bra. Först och främst fick jag öppna tillsammans med Amanda istället för att göra det själv och vi är underbart bra på att göra allt tråkigt roligt så jag hade ju nästan kunnat jobba gratis. Sen träffade jag Clara på stan, köpte kläder och delade en macka på Tings. En höstkyla som bet i huden men mysigt ändå. För er som inte bor här längre: Det ni ser är centralpalatset.



En peruk köpte jag också! Kvällen innan kom jag på att jag kanske skulle på Halloweenfest ändå, så jag körde på att vara Charlotte från Lost in Translation. Ingen förstod såklart vem jag var, hon har bara på sig peruken vid ett tillfälle i filmen, men men, himla bättre än inget alls!



Förfesten var utan tvekan, som vanligt, den bästa delen på kvällen. Och skrattade gjorde vi som mest när Simpis testade peruken.




<3

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar