söndag 21 oktober 2012



Denna helg har varit en väldigt bra helg. Jag har nämligen både druckit vin och hunnit tjäna pengar. Hade väldigt roligt i fredags och det var roligt att vara med människor jag annars inte brukar hänga med! Resterande av helgen har jag mest jobbat. Idag slutade jag tre och då mötte mamma och pappa upp mig, så gick vi i femtio minuter i frisk luft. Sen drack vi kaffe och läste tidningar när vi kom hem. Älskar verkligen söndagar nu för tiden. Har inte ångest som jag brukade ha förut. Blir så lugn av att laga mat dessutom. Och det gör jag ju varje söndag till mina snälla föräldrar. 

Nu är det sista veckan i skolan innan en veckas ledighet. LÄNGTAR. Måste plantera om mina blommor hahaa...... Växlar mellan tonåring och tant. 
Pöss

/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar