tisdag 4 september 2012

just nu

hej hå! Om dagarna jobbar jag på Sibylla och vikarierar på Lugnviksskolan. Istället för att åka till skolan så åker jag till jobbet. Fick betalt för att äta potatisbullar idag, "pedagogisk lunch" som det kallas, nästan för bra för att vara sant (har ju en speciell kärlek till potatisbullarna på skolan). Känns så himla konstigt med september, regn och höstlöv utan att gå tillbaka till vardagen som alltid funnits efter sommararna. Har så svårt att greppa det nya. Så under tiden då jag försöker reda ut det som händer just nu och skaffar nya rutiner så väljer jag nog att prata om gammalt. Som förra onsdagen. Då samlades några vänner på Martinas altan och drack vin och öl. Jag drack dock vatten och tog en alvedon och när de gick ner till krogen så åkte jag hem och sov. Men jag hade väldigt trevligt ändå. Här är några brusiga bilder, bland annat från när Christoffer ska lära Johanna det han lärt sig på GMU.

Förfest hos Martina. Förfest hos Martina. Förfest hos Martina. Förfest hos Martina. Förfest hos Martina. Förfest hos Martina. Förfest hos Martina. Förfest hos Martina.
/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar