tisdag 18 september 2012


Här kommer lite bilder från min telefon igen. En av de bästa sakerna med att inte gå i skolan längre är ju sovmornarna. Kan dock inte påstå att jag sover mer än förut, vilket är lite dumt, men jag har tid att äta frukost i lugn och ro, läsa tidningar, få i mig annat än havregrynsgröt, borsta tänderna hemma (brukade göra det på skolan), osv. Det är ju underbart.
I fredags skulle jag träffa fina Freja, men på grund av ändrade planer så gick det inte. Men som tur var ville Carro gärna in på stan och Clara hade slutat skolan. Så det fick bli kaffe på Tingshuset istället. Köpte pennor också. Om det twittrade Tore: Clara & Frida prövar pennor på bokia med citat som "den ser lite torr ut" och "tråkig, inget djup". En värld jag aldrig kommer förstå. 

Och så har jag ju klippt mig, fortsatt måla mina gubbar och ballonger, bevittnat en brinnande soptunna på kvarteret och spelat en del fotboll.

Sist men inte minst så har jag fått finaste brevet, ätit så mycket blåbär att mamma blivit arg och så var jag ju på kräftskiva i fredags!

/Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar