söndag 23 september 2012

från telefonen

Jag har äntligen börjat avsluta projekt (som en ett och ett halvt år försenad present), ätit på Sir Winston med familjen, fikat på Tings och har just nu en kärlek till blåbär som är något väldigt starkt och speciellt. Äter det nästan hela tiden när jag är hemma.
Och i lördags efter jobbet åkte jag upp till Lövsta för att sova över i omklädningsrummet. Detta var, såklart, Hannas brillianta idé. Vi började på att titta på en skräckfilm men insåg efter ett tag att den inte ens var hemsk så vi stängde av och låg och pratade istället. Kände mig som en 14-åring inne i en skolsal på fotbollsläger men det bara skönt att låtsas som att det är helt normalt att sova där. Som att ingen tid har gått sen man var i Ytterhogdal, Junsele, Halmstad och Göteborg.

Fint att Clara är tillbaka också! Har hoppats på det varje gång jag gått in här.  /Frida


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar