tisdag 26 juni 2012

om flaskor och kapsyler

hejhå. Det har ju varit himla tyst på den här bloggen på sista tiden så jag och Clara känner att det är dags för en liten isbrytare. Här är en film som jag inte tror att så många har sett. Det var jag och Anna som gjorde den i Claras kök i Australien på slutet av våra tre veckor där för vi kände att om vi väl hade så många flaskor så vore det ju tråkigt att bara slänga dem. Minns att Clara var ute i vardagsrummet och pratade om lite viktigare saker med Frida på skype, medan jag och Anna la all fokus på några flaskor och kapsyler. Ett riktigt stativ (istället för böcker) skulle inte ha skadat, och jag stör mig förbannat mycket på eluttaget som dyker upp ibland, men förutom det så är det tammetusan en bra film. Här har ni den:



/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar