söndag 20 maj 2012

lite svartvitt från Johannas kamera



Hej hå. Idag har varit en typisk ångestsöndag, sånna där då man inte kan vara trevlig TROTS ATT MAN VERKLIGEN VILL och då ingenting alls känns bra. (Förutom att åka över till Hanna och testa klänningar). Jag skriver på några av mina sista uppgifter men ändå känns det som att det aldrig ska ta slut. Nu ikväll känns det lite bättre. Har skrivit lite med Sofia och just när vi slutade skriva så påminde hon mig om att vi har vett och etikett imorgon. Det hade jag ju såklart glömt, både för att jag är jag och för att allt går så fort nu. Just nu tittar jag på bilder Johannas från programbalen. Alla ser så glada ut och det var precis det vi var. Och så lyssnar jag på Kent – Isis & Bast, min nya favoritlåt som jag lyssnar på mest hela tiden.









/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar