onsdag 25 april 2012

Här är min nya favoritbild. Freja och hennes älskade ballerinakex med mjölk till.

Vi skulle plugga fysik men efter ett tag blev Freja less och bestämde sig för att gå och, bokstavligt talat, titta på snygga killar. Så här glad och ivrig var hon för det.

Här är från i söndags när jag var ute och spang. Såg att några satt vid Jamtlibryggan och det var så varmt och fint. Jag ville så gärna att det var jag som satt där med mina vänner istället. 

Och här är jag imorse, seriös, less. Vill tillägga att det var länge sen jag längtade så oerhört mycket efter att det ska bli fredag. Känns ungefär som att det var ett halvår sedan det var fredag. Så mycket längtar jag. Jag vill så gärna att den här långa och stressiga veckan ska ta slut. Som tur var så blandas det tråkiga med bättre saker. Som kladdkaka i Lyan med vänner från klassen och som vänd-tia med Clara och Carro.

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar