torsdag 29 mars 2012

Torsdagar med blåst och lyckliga hjärtan

Jag blir glad över 

mammiga mammor och pappiga pappor när de är stolta över en 
att halvsova hand i hand 
mina fantastiska vänner (är så jäkla kompiskär i varenda en) 
att träna på friskis och svettis 
tårtkalas med jordgubbstårtor 
lovplaner 
det faktum att min bästa fågel bor i tyskland nu 
välstädade rum 
bortförklara skavanker med "men det är charmigt" 
snösmältning 
svt play 
bilturer 
helg!!! 

Jag vet inte om det är våren eller någonting annat men jag är så himla exalterad över så mycket. Och är så peppig och överpratig och glad med mina kompisar. Är så glad för att jag kan vara glad. Och när det inte längre känns lika bra så är det inte mer med det. Allting går över ganska fort. 
Det blir helg imorgon, jag längtar efter skratt dans förträffliga vänner och alkohol. Längtar speciellt efter min lilla ugglekvartett. Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar