söndag 18 mars 2012

Söndag i sol

Bra fredagar då man har intåg och man är jättenervös innan man går ut men sen bara skrattar efteråt, och undrar vad fan det var som hände egentligen. Och ännu bättre fredagar då man dricker öl/vin med tre killkompisar, och sen tar sig till det lilla röda huset i skogen där massa andra redan är. Jag dansade skrattade och pratade med såna jag inte träffat på ett tag, det var en så himla bra kväll ändå. Sen drack jag öl på cuprum med en massa kompisar innan jag åkte hem och somnade i en säng av skrynkliga lakan och en full person. 
När fredagen tog slut började långsam lördag då vi mest bara tog det lugnt. Åt tacos, somnade efter maten, tittade på film med Per och käkade chips. 
Men jag är glad. Nu ska jag skriva arbeten. Puss

/c

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar