söndag 26 februari 2012

Om den här veckan

Den här veckan har jag skrattat åt Engelsmän som ramlat runt på längdskidor och skridskor, lagt mig för sent och gått upp för tidigt, varit i Vemdalen och åkt slalom (fikat), gått runt på Medvinden och spelat fotboll. Jag har lärt känna några nya som började tycka så himla mycket nu på slutet och därför är det så tråkigt att det är just då dom ska åka hem. Hade lovat sen lång tid tillbaka att jag skulle göra en film om veckan så här är åtta minuter om vad vi gjort den där veckan. Om ni inte orkar se hela så kan ni spola till de sista sekunderna. Jag lovade nämligen Harry att han skulle få avsluta filmen precis som han ville. Nu känns det tomt och tråkigt att de här två veckorna är slut. Och det känns hemskt tråkigt att gå tillbaka till det vanliga (skol)livet igen.



/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar