torsdag 23 februari 2012

Några korta snabba

Det som varit bra med den här dagen är att jag fått träffa två vänner som jag sett alldeles för lite av på sistone. Vi pratade och åt lunch och skrattade lite åt mig. Jag tycker så himla mycket om dem. 

Det som varit dåligt med den här dagen är att jag haft huvudvärk, varit lite trött och ganska oengagerad. Dessutom är det slask utomhus och det finns väl inget tråkigare än det, bara ordet är jobbigt. 

Men jag fick i alla fall sluta tidigare. Och det var precis vad jag behövde. Dessutom är mitt nkprov framflyttat, därför kan jag andas lite igen. 

Jag har precis läst ut Kafka på stranden av Haruki Murakami och jag tyckte så himla mycket om dem boken. Men eftersom den är utläst nu betyder det att jag får börja på en ny! Så nu ska jag titta runt i min lilla boksamling och bestämma vilken bok jag ska läsa härnäst, vilket är ett väldigt trevligt litet uppdrag tycker jag. 

Just nu vill jag helst av allt äta chips och mysa i säng och titta på serier. 

/Clara 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar