söndag 5 februari 2012

And I'm a goddamn coward, but then again so are you

Har tappat greppet om det här året. Jag gör det jag ska, skrattar och har kul, lyssnar på First Aids Kits nya album precis som de flesta andra och sitter i Lyan varje ledig minut med alla vänner. Ser bara en vecka framåt och vill egentligen inte tänka längre än så. Jag tycker så himla mycket om mina vänner och det känns som att det är allt som spelar någon roll just nu, inte hur vilse jag känner mig.



Skulle ha åkt till Fridas stuga i klövsjö i helgen. Spelat spel, myst och åkt längdskidor. Men här i Östersund har det varit minus 30 grader så att åka skidor är ingenting man gör längre än man måste. Det blev ingen resa men helgen har varit bra ändå. Vi som skulle åka tittade på filmer och åt klassisk mat (=grundad på bea). Sen på lördagen var jag med Clara hela dagen. Vi låg i hennes säng egentligen hela tiden, förutom en iskall promenad till ICA som två vandrande sovsäckar. Bläddrade runt bland klänningar, tittade på sommarens festivaler och såg Äkta Människor. Det var så himla skönt att bara vara där för jag trivs ju så bra. Det var länge sen sist och jag är så glad att hon är hemma igen.

Söndagen har bestått av övningskörning och Inga. Efter att vi åkt ett varv runt Frösöberget så plockade jag upp henne och spenderade några timmar i hennes hus och det var lika mysigt som vanligt.

Bilden är från Adams fina konsert som var förrförra veckan.

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar