fredag 25 november 2011

Ljumma sommarnätter

Igår mötte jag upp Bridie och Alicia, här är ifrån då vi sitter inne på ett kontor och väntar. 
Bridie i solsken på väg hem till henne.  
Vi skulle nämligen ha tjejkväll! Dels för att Bridie har fyllt år och dels för att det är sista gången vi alla tjejer är samlade. Så himla sorgligt. 
Faizee skrattade åt tokigheter från kvällen innan 
Vi satt ute i trädgården och åt hemlagad pizza, drack vin och lekte lekar 
Hade ganska roligt emellanåt

Bridie och Hannah
Miranda <3
Faizee

Fina Elissa var också där 

Haha jag var gladare än vad jag såg ut att vara 
Ungefär lika glad som dem faktiskt! Det var en så himla fin och bra kväll. Efter vi suttit där i några timmar så gick vi till en irländsk bar där vi drack öl, sen hoppade vi in i en taxi till city och dansade i någon timme innan vi slutade upp hemma hos Bridie igen. Jag, Sophie och Bridie skrattade och låg och pratade i en säng innan jag somnade ovanpå Bridie, då släckte vi lampan och somnade alla tre. 

Idag har jag sagt hejdå åt henne. Saknar henne redan. Finaste bästa Bridie. 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar