lördag 29 oktober 2011

Dagarna flyter ihop och jag minns inte vad som hände med vem

Jag har inte varit hemma på ett tag utan bara pluggat och tittat på dokumentärer serier halva filmer och ätit pizza, pussats lite och pluggat lite mer och städat hus och ätit lunch på baren där vi brukar dela på en dagens. Och innan det så hade vi valedictory på min skola vilket följdes av en spontan utgång. Allt som allt har jag haft det ganska fint de senaste dagarna men känner mig ändå så trött att jag knappt orkar skriva. Ska nog titta på skins istället. Imorgon kommer förresten några familjevänner som ska bo i lägenheten bredvid våran i en vecka! Om de kommer fram vill säga, Qantas strular och stänger ned verksamhet för ett tag. Fast jag har en känsla av att vi har turen på våran sida. 

Här är en suddig bild från när vi hade fördrinkar hemma hos Sarah innan valedictory. Några tjejer jag spenderat så många timmar med på gräset utanför Percys.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar