lördag 1 oktober 2011

Dödens död. Är bara halvt vid liv efter igår, kroppen fungerar inte riktigt som den ska. Har redan lyckats ta sönder ett porslinslock. Känner mig som ett stort blåmärke, hela jag består av onda kroppsdelar och uppskrapande knän. Haha åh vilken kväll och natt, jag och Alicia kom hem halvsex imorse och upptäckte utanför grinden att jag inte hade någon nyckel. Vi var tvungna att klättra över ett tvåmeter högt stängsel och sen ringa på ytterdörren och vänta på att min mamma skulle vakna och öppna dörren åt oss, haha. Vi kände oss lagomt miserabla när vi upptäckte att solen börjat gå upp, och vi stod där väntades och hörde fågelsång runtomkring. 
Men vi hade roligt i alla fall! Började dricka öl hos Helen vid sju och sen hängde vi på baren hennes syster hade hyrt för sitt födelsedagsfirande. Umgicks med mina fina och drack gratis vin. Snodde några bilder från facebook: 
Jag och Alicia 
Helen och Alicia!  
Och min fina Faizee  

men vid tolv bestämde jag och Alicia oss för att gå ut. Vi hann med tre andra barer och träffade konstiga och roliga människor. Jag såg en kille som såg ut som om han så himla gärna ville dansa med någon tjej men aldrig fick, så jag dansade med honom. Det var väldigt roligt, han var så söt och efteråt frågade han om mitt nummer men det fick han inte, då sa han att jag var så himla vacker och så log han jättestort. Haha åh, trevligt att jag fick göra någons kväll. Efter det bestämde vi oss för att gå hem, men visste inte riktigt var vi var så vi hoppade in i en taxi och Alicia ropar glatt "To Brunswick St!" och taxichauffören svarar "This is Brunswick St" haha och då säger hon "Ok, ehm to Johnston St then", han svarar bara "that is right around the corner" men vi åkte ändå de tjugo meterna, betalade fyra dollar. Haha. Tecken på att det var dags att ta sig hem! Haha. 

Nu ska jag städa! 
/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar