söndag 21 augusti 2011

Övningskör, visar Hannah Östersunds finaste platser, avslutar projekt jag påbörjat för länge sen, längtar efter mat, lyssnar på andras spellistor och läser en bok -kapitulera omedelbart eller dö av Sanne Näsling. När jag blir trött går jag ett varv runt huset med min röda ipod som jag (mamma såklart) äntligen hittade, under tvättmaskinen. Inte konstigt att jag inte hittade den. Det är fint väder ute men jag har intalat mig själv att sommaren är slut. Att jag är nöjd här. Nästan att jag längtar till skolan, om man får göra det. Men när jag väl börjar plugga tar jag nog tillbaka det jag sagt. Känner för att umgås med alla jag inte träffat på så länge, det är nog det. Saknar klassen lite grann. Sen så får vi ju Lars Dahlborg nu när vi börjar trean. Chefen 

/Frida



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar