onsdag 27 juli 2011

Mår fortfarande bra fastän jag just nu sitter på golvet i mitt vardagsrum med matkoma och fastän jag inte har pluggat nästan någonting alls idag. Tyckte det kändes mer värt att spendera dagen ute i det fina vädret med någon annan. Har promenerat och promenerat lite till, ett tag var det så varmt i solen att det gick att bara ha tshirt på sig. Gick till en second handaffär, jag köpte en röd tröja som jag troligtvis aldrig kommer att använda eftersom jag är så dålig på att matcha rött, men det gör ju inte så mycket. Sen drack vi kaffe och åt paj, promenerade tillbaka och vips var klockan fem och jag hemma igen. Tiden går så snabbt men jag trivs, trivs med livet just nu. Men nu vill jag helst av allt ha morgondagen överstökad och få välkomna helg istället.
Och om ni undrar vem denne katt är som dyker upp lite här och där så är det min nyaste kompis. Tror att han börjat acceptera mig, fastän han hellre sover på andre änden av sängen än min halva. Han är svart och vit och hoppar in genom fönstret om kvällarna och smutsar ned lakan men sover vid ens fötter och då gör ju det faktiskt ingenting alls. 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar