lördag 23 juli 2011

Tryck på länken!

Åt god middag på fin restaurang med fint sällskap, känner mig som en i familjen Grigg numer. Det är ganska skönt att få ha en lite större familj också med mer bråk och allt som hör stora familjer till. Efter att vi hade ätit middag så skiljdes vi åt med Bridies föräldrar, de drack kaffe medan vi gick på en bar och drack öl. Efter det skulle vi egentligen åka iväg till ett gig, men just när vi ska åka visar det sig att det är jättelångt bort så den enda som fortfarande kan åka är jag. Så klockan elva hoppade jag in i en taxi, hade världens snällaste taxichaufför som hade en syster som hette Ingrid och var döpt efter en svensk Ingrid. Han pratade livligt och intensivt i en halvtimme tills jag var framme. Var där alldeles ensam och kände inte någon förutom Kane som spelade! Hittade hans rumskompis och hängde med honom hela kvällen vilket var tur för mig, det var så fruktansvärt mycket människor där. Första gången jag var på ett riktigt stort warehouse party. Det slutade med att jag delade taxi hem med min nyfunne vän, vi åt frukt och lyssnade på musik och pratade. Mycket trevligt!
Gå in och lyssna http://www.reverbnation.com/kanemuirandtheragtimekids och gilla, så blir de glada. 

Puss 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar