lördag 30 juli 2011

Åh vilken bra dag jag hade igår. Jag och Mietta hoppade på spårvagn nummer nitton in till city, gick och testade jeans. Och köpte! Har väntat på denna dag i typ tre år och nu när jag äntligen blivit med svarta jeans känns allting så bra, fastän plånboken är väldigt tom. Sen drack vi kaffe i solen, letade present till hennes syster, skrattade och skrattade ännu mer åt Mietta eftersom hon är så bra på att skämma ut sig. Sen kramades vi hejdå och hon gick till sitt tåg medan jag åkte spårvagn hem. Några timmar senare mötte jag upp mina kompisar och började den långa resan till Sun Bury där Miranda bor. Hade en rolig och lite knäpp kväll med dem. När jag vaknade imorse fick jag se videos på mig när jag sover, tjejerna ritade över hela mitt ansikte och stoppade ned min hand i en hink med varmt vatten för att se om jag kissade på mig själv. SOM TUR VAR så gjorde jag inte det utan fortsatte bara att sova. Fick skjuts hem av Hannah som körde bil och nu ska jag duscha bort all skit, sen ringa och se om någon vill spendera dagen med mig. Puss

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar