söndag 26 juni 2011

Dag 5. Och vi går och vi går och vi går

Idag blev vi väckta klockan åtta på morgonen av min mamma, eftersom vi skulle iväg på utflykt under dagen och var tvungna att åka iväg tidigt. Jag var trött och sur men vaknade till efter ett tag och då tog vi oss ut ur lägenheten, till det fina vädret och havet. Vi gick åtta kilometer längs stranden med St Kilda som mål. På vägen dit stannade vi för kaffe på en restaurang och på några bänkar när vi blev trötta, det såg ut ungefär såhär: 




Puss 













Här gick Annas byxor sönder när vi hoppade, skrattar fortfarande så att det gör ont i magen när jag tänker på det. 
















Till slut fick vi äta lunch. 


Vi åkte till second handaffären dit jag och pappa alltid går 













Vi tog spårvagn nummer sexton från St Kilda genom city hem till mig. 


/Clara och Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar