söndag 29 maj 2011

Idag har jag chillat på sjukhuset med min pappa och en hel del sjuksköterskor i några timmar. Det bjöds på dropp och en säng och lite blodprov. Min ena arm höll på att frysa ihjäl av all kall vätska och ville mest gå hem, men vi var tvungna att vara kvar jättelänge. Då passade jag på att sova och pappa att dricka kaffe. När de skulle ge mig sprutor så skrattade jag mest, de tyckte nog inte att jag var så sjuk men jag var ju bara nervös! Hon såg lite smått galen ut ju när hon kom där med sprutorna och allt dropp, som om hon älskade att sticka hål på flickors små armar.
Det var meningen att det skulle göra mig piggare, det gjorde det inte. Är lika trött som jag varit den senaste tiden. Nästa månad ska jag förhoppningsvis få veta vad som är fel med mig... Jag är bara glad över att jag blev sjuk nu och inte när Anna och Frida kommer. Det hade varit ett helvete.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar