fredag 20 maj 2011

Har sovmorgon imorgon så jag förtjänar att vara uppe lite längre. Hittade just en gammal dagbok från 2005 och skrattade så att jag nästan grät ibland, helt själv här inne på mitt rum. Jag klarar inte av att läsa dagböcker från senare år, tror det handlar om att komma över saker helt. Kunna skratta åt hur fånigt man skrivit och om vilka problem man tyckte var så stora.

Gud nu somnar jag snart.


Idag skrev vi prov i fyra timmar och det var kallt som tusan inne i aulan. Men tiden gick fort och så var provet slut,.. och inte hade man lyckats svara bra på något. Jag skrattar mest bara åt hur allt går.
Jag är så trött.

Har träffat massvis med fina vänner idag. Som på balen och sen på träningen. Fick vänta en timme på min skjuts så jag och några till satt i omklädningsrummet och lyssnade på The Shins.

En annan bra sak var när jag kom hem efter skolan och fick skriva till Clara att jag tänkt så mycket på att jag saknar henne.

Nu somnar jag. /Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar