torsdag 26 maj 2011

Det har varit någonting fel med bloggen så inget inlägg har kunnat blivit skrivet!
Och jag som trodde att jag var frisk, ajaj så fel man kan ha. Gick på skolan i tisdags, gick hem efter någon timme när det kändes som om jag skulle dö. Idag är det torsdag och jag har precis kommit hem från sjukhuset, numer äter jag sju tabletter om dagen och dessutom har jag fått smärtstillande till halsen. Borde ha fått bedövning när jag tog en spruta idag också, det var riktigt smärtsamt alltså. Men blev lite gladare när jag och pappa gick på en mysig restaurang och åt lunch senare.
Nu ska jag titta på Pluras Kök och mysa i soffan (vilket förresten är det enda jag gör, ligger på soffan och läser/sover/tittar på tvprogram på datorn hela dagarna nuförtiden).
På måndag tror jag att jag är frisk, efter två veckor och två dagar av sjukligheter.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar