söndag 1 maj 2011

Blev chockad imorse när jag tittade efter hur mycket pengar jag har kvar. Åh den sorgen alltså, hur och varför händer detta alltid mig? Varför är jag så bedrövlig och gör saker jag inte borde? 
Igår mötte jag upp Diego vid tolv, köpte öl och letade oss fram till parken där alla skulle vara. På vägen dit hittade vi en gammal bok som vi tror kommer förändra Diegos liv. Det känns bra att han alltid kommer komma ihåg den dagen och vara tacksam för att han fick träffa mig (för om det inte vore för mig så hade han gått en annan väg och därmed inte hittat boken). Så med andra ord är det jag har som har förändrat hans liv. 
Vi satt i parken i flera timmar, jag och Diego började som vanligt göra kärleksförklaringar till varandra och kramades sjuhundra gånger. När det blev mörkt så gick jag till spårvagnen och åkte hem till Faizee. Allting var så himla konstigt för jag var så trött och det var så mörkt ute, det kändes som om det var natt fastän klockan bara var sex. När vi åkte in till stan igen och åt middag med Alicia, Tom och Bridie så var jag bakfull med huvudvärk och trodde jag skulle somna vilken sekund som helst. Men jag lyckades piggna till vilket resulterar i ett alldeles för tomt bankkonto idag. Sms som inte borde skickas skickades och alldeles för dyra drinkar dracks. Jag tror att jag och Alicia åkte hem sex imorse, jag somnade bredvid en trött Faizee och tydligen så lät jag konstigt under natten. 
Nu har jag ont i magen och är trött (men kvällen var rolig). 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar