fredag 29 april 2011

Har alltid älskat att springa så det var det första jag gjorde när jag kom hem till Sverige igen. Sprang längst grusvägen här i Bol, bort till skylten där jag alltid vänder och så sprang jag tillbaka. Sprang på ett lyckorus som jag byggt upp den här veckan. Det blir aldrig samma sak att springa hemma bland rashus och på asfalt. Visst det har sin charm och jag gillar att möta människor men det är bättre här. Här möts man av en traktor då och då, man kan se rådjur borta vid skogskanterna och ibland bestämmer sig kossorna för att spring bredvid en tills inhägnaden tar slut. 

Juste, har alltid tänkt att jag ska länka den här låten (som nästan alla säkert redan hört) för det är en av de finaste låtarna jag vet. Speciellt slutet. Där vid 3 minuter. Håkan Hellström – Min Huckleberry Vän

/Frida

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar