fredag 29 april 2011

Eftersom jag har så tråkigt

Just nu tänker jag på hur det var att bli pollenallergiker när jag var tretton och på hur morgondagen kommer att bli
När jag vaknar på morgonen är jag halvt död, speciellt när jag sovit för länge
Min mobiltelefon är repig, behandlar den inte med lika mycket kärlek som den förtjänar
Imorgon kommer jag tydligen dricka alkohol i en park på dagen och sen gå ut och fira min och Faizees födelsedag. Att vi ska fira min födelsedag också är det jag som har bestämt, de andra förstår inte varför vi ska göra det eftersom jag fyllde år i januari dock.. 
Ikväll skall jag sitta hemma och kanske läsa en sida ur psykologiboken 
När jag bakar blir det sällan som jag tänkt mig. kladdkaka=muffin 
Sist jag grät var dagen efter vi bestämde oss för att det inte längre gick att vara tillsammans
Kärlek är vad hela mitt 2010 år bestod av 
I somras var jag lycklig, i Grekland, på festival, hos mina favoriter i Västerås, hemma hos honom mest hela tiden
Jag pratar ibland alldeles för högt och med en jobbig röst
Jag lyssnar på sorglig musik för det mesta
Jag är sämst på att dricka öl sakta, säga nej till roligheter, plugga, ha kontroll över mina pengar
Jag är bäst på att dricka öl fort, tycka om hästar<3, dansa på spikisfester 
Den bästa känslan är när man är full och inte kan sluta skratta, när man ligger i sängen med den man tycker så himla mycket om, när man får träffa någon igen som man inte sett på länge, när man får lov och inte behöver oroa sig för någonting och har bara massa roliga saker planerade och när man får se en fin häst<3 
Jag är rädd för alla possums och flygande rävar som förföljer mig och bor på universitet 
När jag lagar mat blir det rätt ofta pasta eller korvstroganof 
Jag blir störd  människor som är jobbiga
Jag brukar få komplimanger alltså jag vet inte riktigt, mitt hår kanske även fast det ser ut som en risbuske, min rumpa av de som sett den i trosor hehee
Jag glömmer aldrig när jag fick reda på att jag skulle flytta till Australien via ett sms och bara var helt tyst i fem minuter, visade sen smset för Frida och började sen gråta tyst
Jag vill ha morgondagen, längre än så tänker jag inte riktigt. Fast det ska ju bli himla fint att Anna och Frida kommer hit, men det betyder ju också att tiden har gått och att jag har färre månader kvar här. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar