tisdag 1 mars 2011

Jag kände mig som hon i "en prinsessas dagbok"

Jag har varit med om en märklig middag. Jag har fortfarande inte hunnit smälta det riktigt än. Återkommer imorgon, då har jag dessutom bilder eftersom jag ska på ännu en. 

Inatt drömde jag en hemsk dröm, alla mina kompisar hemifrån var elaka mot mig så nu känner jag inte för att komma hem igen, någonsin. Dessutom drömde jag att jag var tvungen att flytta till Tasmanien. Då grät jag. När jag vaknade så mådde jag dåligt så jag stannade hemma. Fick en del psykologi gjort, men inte tillräckligt mycket för att jag ska klara provet på fredag. Kommer nog gråta en skvätt när jag sitter där. 
Pappa och jag åkte in till stan också, drack en kopp choklad som var så mäktig att jag fortfarande har ont i magen! 

Ikväll har jag tittat på Gynekologen från Askim och ätit vindruvor. Nu ska jag fortsätta läsa en bok som gör gott, den har min käre far köpt åt mig. Fint! 

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar