torsdag 31 mars 2011

IG på prov är numer story of my life

Kan ju säga såhär: jag borde ha skippat stress-pluggningen igår och istället bara njutit av en ledig onsdag. Men man gör ju dumma val här i livet (eller var det dumt att jag inte började plugga i tid? nä vaa) men nu är det i alla fall en solig torsdagseftermiddag och i morgon blir det äntligen helg.
Så allting känns ju ganska så himla bra ändå måste jag säga, när jag gick hem från skolan så hade jag sällskap av Diego och det var varmt för solen lyste. Nu vill jag bara ha pengar på mobilen, öl, lite nya kläder och kompisar att spendera kvällarna och nätterna med. Och det ska ju inte vara så svårt att fixa.

Igår badade jag badkar och lyssnade på Paul Simon. Det är nog det bästa jag gjort på hela veckan.

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar