söndag 27 mars 2011

En söndag då man rör sig från soffan till köket till badrummet till soffan igen

Jag älskar att vara ensam hemma. Det är bland det bästa jag vet söndagar likt denna, då kroppen är trött efter helgens bravader och man bara vill ligga i soffan hela dagen. Och så är det idag! Mina föräldrar var borta när jag vaknade och kommer inte hem förrän förhoppningsvis nio-tio, så här ligger jag.
Har hunnit med en hel del den här helgen, som att köpa billigt rödvin med Mietta och Bridie, äta middag med dem och Tom på en restaurang där man får bestämma själv hur mycket man vill betala, gå på gig, köpa en tröja som är lika mjuk som en kattunge, hänga hos Faizee med henne och Diego och skratta hejdlöst efter att Diego tappat sitt glas på Faizees glas så båda gick sönder och dessutom har jag hunnit med att träffa en hel del svenska människor från Falkenberg. De enda svenskarna jag träffat är från Falkenberg, varenda en. 
Och det var den helgen ♥ 

Nu ser jag mest bara fram emot att få skypa med Frida, vill höra allting om artonårsfesten och livet. 


/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar