fredag 1 april 2011

Ahmen du bruden! Jag som trodde att IG var story of my life, hur fel man kan ha alltså. Idag fick jag tillbaka min essay om pjäsen Cloudstreet med betyget EXCELLENT. Hur hände det här? Jag är fortfarande chockad.
Betyg-systemet här är annorlunda jämfört med hemma, men jag tror excellent betyder ungefär MVG, men man kan få MVG+ också och det heter "outstanding".
Men jag tror fortfarande att läraren råkade ge fel betyg till fel tjej, det finns ju en annan Clara i min grupp också. Kanske borde fråga henne vad hon fick betyg... Om hon fick "fare" så är det nog mitt. För när jag skrev den där var jag nog så förvirrad man kan vara och skrev bara på, vad som kändes som skit. Ordbajs helt enkelt. Tydligen så funkar det. Ett tips till er som vill ha bra betyg!

/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar