måndag 24 januari 2011

Igår fyllde jag arton år och väcktes av sång, tårta på sängen, paket och ballonger.
Förutom att jag ser ut att vara tre år istället för arton så var det fint
Det  här paketet hade Felix skickat


Jag fick göra manikyr och pedikyr
Hemma drack vi champagne och åt tårta


Bästa restaurangen 

 Min laxpasta som inte blev så bra på bild men som smakade himmelskt



 Kände mig gammal och drack rödvin till maten









Nu är jag arton år och dagen var precis som en födelsedag ska vara, förutom att jag inte hade mina vänner med mig. Vaknade på morgonen av att mamma och pappa smög runt och fixade och blåste upp ballonger, sen somnade jag om när de gick ut för att hämta tårtan på cafét som ligger några gator bort, och vaknade till Ja må hon leva och ballonger som landade på mig. Fick så bra presenter att jag nästan skäms lite och middag på vår favoritrestaurang. Champagnen som jag hade valt ut var lika god som jag mindes den och allting kändes så himla bra, blev aldrig deppig som jag annars lätt blir när jag fyller år. 

Nu hoppas jag på att jag snart kommer få användning för den här åldern! 

Puss
/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar