onsdag 26 januari 2011

dina fräknar får din kropp att se ut som ett himlavalv





Australiens nationaldag, jag har mest känt mig tom och önskat jag kunde få känna någonting, att jag åtminstone kunde få gråta. Istället har jag spelat spel på min Iphone, läst ur min bok, läst ut min bok, ätit middag och sen släpade mina föräldrar iväg mig till stan.
Cappuccino, fyrverkerier.
Fan vad det är meningslöst att inte ha någon att prata med.
Såg ett stjänfall på vägen hem och en spindel.
Nu har jag skypat med mina vänner, det gjorde mig glad. Två dagar i rad, vilken tur jag har.
Tänker på en annan vän som jag inte tror är min vän längre vilket gör mig ledsen, och jag kan inte ens skicka ett mail, för en del saker måste man bara acceptera.
Nu ska jag börja läsa en ny bok.
/Clara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar