torsdag 23 december 2010

Bol är ett ganska fult namn på en by som ligger nära valö, östhammar. 'En timme från Uppsala' brukar jag säga. Där har vi en stuga, eller ja, egentligen ett stort rött gammalt hus. För några år sedan var jag här hela somrarna, hela jularna och varje påsklov. Någon gång mitt i allt började jag hata det. Tror det var när jag började 'missa' saker hemma, vilket jag hade väldigt svårt för. Nu är jag nästan aldrig här, bara några dagar om året, och önskar att jag var här mer. För nu älskar jag att vara här, speciellt på julen. Imorgon är det julafton, vilket innebär Uppsala med kusinerna. På söndag startar mellandags-rean, då åker jag, bror min och Elsa till Stockholm och handlar upp julklappspengarna (julklappspengarna jag hoppas på hehe annars kan jag stanna hemma) wiihoho. God Jul

Detektivbyrån – Camping




/Frida
ps. den där bilden på sidan ska inte vara där, jag skulle bara se hur det såg ut. puss. ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar